Archiwum

Archiwum dla ‘Reklama internetowa’ Kategoria

AdWords Express

Listopad 30th, 2012 4 komentarze

Google AdWords Express

AdWords Expres to uproszczona wersja programu Google AdWords, przeznaczona głównie dla małych i lokalnych firm. Prosta obsługa programu pozwala na szybkie przygotowanie i wprowadzenie kampanii reklamowej do Internetu.

Dzięki AdWords Express, klienci mogą łatwo i szybko znaleźć stronę internetową danej firmy i jej wizytówkę na Mapach Google.

Czytaj więcej…

Remarketing

Wrzesień 5th, 2012 3 komentarze

RemarketingCo to jest remarketing i jak działa?

Remarketing pozwala na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Remarketing polega na docieraniu do osób, które odwiedziły już daną witrynę. W ten sposób można na przykład wyświetlać reklamy potencjalnym klientom, którzy byli już na tej stronie, ale nie dokonali żadnego zakupu. Można do nich kierować specjalne komunikaty i oferty zachęcające do powrotu do danej strony i zrobienia w niej zakupów lub zamówienia usługi.

 

Czytaj więcej…

Pomocne linki w e-marketingu

Maj 6th, 2012 3 komentarze
Google

Google

Kilka przydatnych linków Google:

Google Alerts Alerty Google to aktualizacje wysyłane pocztą e-mail dotyczące najnowszych, trafnych wyników Google (wyszukiwania witryn, wiadomości itp.) przygotowywane na podstawie zapytań.

Google Analytics to rozwiązanie dla firm w zakresie analityki internetowej zapewniające dokładny wgląd w ruch w witrynie oraz skuteczność działań marketingowych.

Statystyki wyszukiwarki Google – można porównywać trendy liczby wyszukiwań w określonych regionach, kategoriach, przedziałach czasowych i witrynach.

Czytaj więcej…

Jedna z najlepszych interaktywnych reklam

Kwiecień 15th, 2012 Brak komentarzy

reklama w internecieJedna z najlepszych reklam. Jest kreatywna, zabawna i wciągająca. Reklama interaktywna promuje markę TeepEx i jest emitowana na Youtube.

Na czym to polega: Niedźwiedź świętuje swoje urodziny razem ze swoim przyjacielem kiedy nagle, zbliża się do nich meteoryt, który wszystko zniszczy. Mamy możliwość wyboru: albo zakończyć, albo kontynuować imprezę urodzinową w innym wieku, roku. W okienku należy wybrać rok, w którym impreza będzie miała miejsce.

 

Filmiki są humorystyczne i ciekawe. Dzięki pierwszej wersji reklamy, TeepEx zwiększyło swoją sprzedaż o 30%.

 

Czytaj więcej…

Co się dzieje kiedy reklamy w wyszukiwarkach są wstrzymywane

Marzec 26th, 2012 Brak komentarzy

Adwords wyniki organicznePod koniec ubiegłego roku, pracownicy Google, na swoim blogu próbowali znaleźć odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących ruchu organicznego i ruchu z reklam AdWords. Niedawno uaktualnili i wzbogacili swoje badania o nowe przypadki.

 

Co się dzieje kiedy reklamy w wyszukiwarkach są wstrzymywane? Czy ruch organiczny jest w stanie nadrobić straty w ruchu z reklamy AdWords?

 

Według przeprowadzonego badania, gdy kampania AdWords zostaje wstrzymana, średnio 89% z płatnych kliknięć jest traconych bezpowrotnie i nie zostaje odzyskanych przez kliknięcia organiczne. Nazwany przez pracowników Google efekt – Incremental Ad Clicks (IAC), jest obserwowany w każdej branży.
Czytaj więcej…

Jak prosto i szybko zrobić reklamę – filmik na Youtube

Wrzesień 13th, 2011 Brak komentarzy

Wystarczy 10 minut, aby przygotować reklamę i w postaci filmu wrzucić na Youtube.

W tym celu trzeba posiadać konto na Youtube. Należy wejść na stronę: http://www.youtube.com/searchstories i postępować według instrukcji. Bardzo prosta aplikacja i ma wiele możliwości.

Zobacz mój filmik: Krótka historia o początkach fascynacji Francją 🙂