Pomocne linki w e-marketingu

Kilka przydatnych linków Google:
Google Alerts – Alerty Google to aktualizacje wysyłane pocztą e-mail dotyczące najnowszych, trafnych wyników Google (wyszukiwania witryn, wiadomości itp.) przygotowywane na podstawie zapytań.
Google Analytics to rozwiązanie dla firm w zakresie analityki internetowej zapewniające dokładny wgląd w ruch w witrynie oraz skuteczność działań marketingowych.
Statystyki wyszukiwarki Google – można porównywać trendy liczby wyszukiwań w określonych regionach, kategoriach, przedziałach czasowych i witrynach.
Google Keyword Tool – narzędzie służące do wyszukiwania oraz doboru słów kluczowych, które w dalszych etapach poddawane są ocenie pod względem popularności czy skuteczności.
Google Webmasters – narzędzie dla webmasterów udostępnia szczegółowe raporty na temat widoczności Twoich stron w Google. Wystarczy dodać stronę i zweryfikować ją, a informacje zaczną być natychmiast widoczne.
Google Trends – narzędzie do sprawdzania najpopularniejszych wyszukiwań i trendów.
Google Website Optimizer – optymalizator witryny, bezpłatne narzędzie do testowania i optymalizowania witryn internetowych, umożliwia zwiększenie korzyści z istniejących witryn i liczby odwiedzin bez dodatkowych kosztów. Przydatne porady dotyczące Optymalizatora.
Google Adwords – system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google
Dzięki za podsumowanie:) Wiedziałem może o połowie, a korzystałem tylko z WMT do tej pory.
Świetną formą reklamy jest certyfikat wiarygodności, np. Firma z zasadami.
Bardzo dobry wpis. Podsumowanie, które jest naprawdę potrzebne każdemu kto myśli o marketingu w internecie.