Pomocne linki w e-marketingu

Google

Google

Kilka przydatnych linków Google:

Google Alerts Alerty Google to aktualizacje wysyłane pocztą e-mail dotyczące najnowszych, trafnych wyników Google (wyszukiwania witryn, wiadomości itp.) przygotowywane na podstawie zapytań.

Google Analytics to rozwiązanie dla firm w zakresie analityki internetowej zapewniające dokładny wgląd w ruch w witrynie oraz skuteczność działań marketingowych.

Statystyki wyszukiwarki Google – można porównywać trendy liczby wyszukiwań w określonych regionach, kategoriach, przedziałach czasowych i witrynach.

Google Keyword Tool – narzędzie służące do wyszukiwania oraz doboru słów kluczowych, które w dalszych etapach poddawane są ocenie pod względem popularności czy skuteczności.

Google Webmasters – narzędzie dla webmasterów udostępnia szczegółowe raporty na temat widoczności Twoich stron w Google. Wystarczy dodać stronę i zweryfikować ją, a informacje zaczną być natychmiast widoczne.

Google Trends – narzędzie do sprawdzania najpopularniejszych wyszukiwań i trendów.

Google Website Optimizer – optymalizator witryny, bezpłatne narzędzie do testowania i optymalizowania witryn internetowych, umożliwia zwiększenie korzyści z istniejących witryn i liczby odwiedzin bez dodatkowych kosztów. Przydatne porady dotyczące  Optymalizatora.

Google Adwords – system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google

 

Linki Google

 

  1. borsuk
    Lipiec 27th, 2012 at 10:46 | #1

    Dzięki za podsumowanie:) Wiedziałem może o połowie, a korzystałem tylko z WMT do tej pory.

  2. Asia
    Wrzesień 17th, 2015 at 12:00 | #2

    Świetną formą reklamy jest certyfikat wiarygodności, np. Firma z zasadami.

  3. Marketing w Internecie
    Lipiec 17th, 2016 at 19:01 | #3

    Bardzo dobry wpis. Podsumowanie, które jest naprawdę potrzebne każdemu kto myśli o marketingu w internecie.

  1. Brak jeszcze trackbacków