Archiwum

Archiwum dla ‘Social media’ Kategoria

Przewodnik po reklamach na Facebooku

Sierpień 10th, 2012 Brak komentarzy

Przewodnik po Facebooku

Jak przyciągną fanów na swój fan page? Jak zainteresować użytkowników na stronie Facebooka? Jak promować swoją stronę na Facebooku? Jak używać reklam na Facebooku? Te i inne pytania znajdziecie w przewodniku po najlepszych praktykach dotyczących reklam tworzonych z postów na stronie. W przewodniku znajdują się dobre przykłady postów różnego typu (zdjęcie, wideo, ankieta, itp.) a także praktyki, których należy unikać. Przewodnik można pobrać tutaj (wersja angielska): Guide Page Post Best Practices

 

Czytaj więcej…

SMO i SMM – nowe pojęcia w marketingu

Kwiecień 14th, 2012 Brak komentarzy

smo smmCoraz częściej w internecie pojawiają się nowe pojęcia: SMO i SMM.

SMO (ang. Social Media Optimization) to optymalizacja strony internetowej, aby była przyjazna dla mediów społecznościowych (social media), takich jak Facebook, YouTube, Twitter, Blip, Flacker, blogi, fora, itp.

SMM (ang. Social Media Marketing) to działania polegające na promocji strony internetowej w mediach społecznościowych.

Jak wykorzystać SMO i SMM?

 

Czytaj więcej…

Jak dobrać grafikę do nowych stron na Facebooku

Marzec 28th, 2012 Brak komentarzy

timeline na FacebookuOd 30 marca 2012 roku Facebook wprowadza nowy wygląd i funkcjonalność stron. Nowy układ fan page’ów ma zapewnić lepszą komunikację organizacji ze swoimi fanami, usprawnić kreowanie swojej marki oraz ulepszyć zarządzanie profilem, aplikacjami i aktywnościami.

W związku z wprowadzeniem timeline, warto dostosować swoją stronę na Facebooku do nowych wytycznych. Ważną (i widoczną) rolę pełni zdjęcie w tle (cover photo) oraz zdjęcie profilowe (profil photo). Jak dobrać zdjęcia do nowego układu?

Aby  dodać zdjęcie w tle (cover photo), wystarczy najechać na przycisk Dodaj zdjęcie  w tle i wybrać odpowiedni sposób.

Czytaj więcej…

Facebook marketing

Październik 17th, 2011 Brak komentarzy

facebook marketingO Facebooku wiele się pisze, napiszę i ja. Chyba każda osoba w wieku produkcyjnym posiada konto na Facebooku. Nie tylko osoby prywatne mogą z niego korzystać, również firmy mogą prezentować się i nawiązać kontakt ze swoimi obecnymi i przyszłymi klientami.

Prowadzenie fan page’a (tak nazywa się strona na Facebooku) nie jest trudne. Wystarczy kilka minut aby stworzyć ciekawy profil swojej firmy. W internecie można znaleźć wiele wskazówek jak założyć stronę oraz ją promować. Polecam blog: www.facebookmarketing.com.pl.

Czytaj więcej…